to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

9:36 | 06.04.2017

Πολιτική

Δ. Τζανακόπουλος: Θεωρώ πιθανή μια πολύ θετική εξέλιξη στο αυριανό Eurogroup (βίντεο)

O Δημήτρης Τζανακόπουλος στην εκπομπή του ΑΝΤ1, "Καλημέρα Ελλάδα"


Βασικά σημεία συνέντευξης του υπουργού Επικρατείας και Κυβερνητικού Εκπροσώπου, Δημήτρη Τζανακόπουλου στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» του Γιώργου Παπαδάκη

 

Αναφερόμενος στις διαφορετικές προβλέψεις των θεσμών για τα δημοσιονομικά του 2019 που καθυστερούν την ολοκλήρωση της β’ αξιολόγησης και για τα σενάρια αποτυχίας στο κλείσιμο της δεύτερης αξιολόγησης ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε:

«Ξεκινάτε με το πλέον απίθανο σενάριο. Να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ξέρετε ότι την τελευταία εβδομάδα και ενώ βρισκόμασταν πάρα πολύ κοντά σε συμφωνία πριν από το Euroworking Group της προηγούμενης Πέμπτης, υπήρξαν κάποιες ενστάσεις που είχαν να κάνουν με το γεγονός ότι διάφοροι Θεσμοί είχαν διαφορετικές προβλέψεις σε ό,τι αφορά το δημοσιονομικό του 2019. Εμείς, ως ελληνική κυβέρνηση είχαμε λόγους να πιστεύουμε ότι η όλη συζήτηση ήταν προσχηματική -και μπορούμε να πούμε περισσότερα σε σχέση με αυτό λίγο αργότερα- αλλά παρόλα αυτά, κάναμε μια πολύ μεγάλη προσπάθεια, έτσι ώστε να γεφυρωθούν οι διαφορές, έτσι ώστε να μπορέσουμε να βρούμε μια όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική λύση, η οποία βεβαίως θα σέβεται την προσυμφωνία, ας πούμε το περίγραμμα συμφωνίας της 20ης Φεβρουαρίου του 2017. Νομίζω ότι είμαστε σε αυτό το δρόμο. Μετά από μια σειρά μπρος-πίσω που έγιναν τις προηγούμενες ημέρες, θεωρώ ότι τα πράγματα είναι πολύ πιθανόν να καταλήξουν αύριο σε μια θετική εξέλιξη και γι` αυτόν το λόγο δεν θέλω να μπω σε μια σεναριολογία για το τι θα γίνει, αν δεν τα καταφέρουμε. Νομίζω ότι όλοι έχουν συνειδητοποιήσει στην Ευρώπη ότι η Ελλάδα έχει επιτύχει εντυπωσιακά δημοσιονομικά αποτελέσματα, παρά το γεγονός, φυσικά, ότι υπάρχουν πολλά προβλήματα κοινωνικού χαρακτήρα στη χώρα, ωστόσο νομίζω ότι για πρώτη φορά είμαστε σε πορεία ολοκλήρωσης του προγράμματος. Είπε και χθες ο Πρωθυπουργός, κύριε Παπαδάκη, ότι το 2016 θα κλείσει με ένα εντυπωσιακό δημοσιονομικό αποτέλεσμα και είναι ακριβώς γι` αυτό το λόγο που θεωρούμε ότι όλη η συζήτηση, η οποία γίνεται, είναι μάλλον εικονική».

Απαντώντας σε ερώτηση για τη στάση του ΔΝΤ και τις εν εξελίξει διαπραγματεύσεις ο κ. Τζανακόπουλος τόνισε ότι:

«Γνωρίζετε πάρα πολύ καλά ότι ήδη από τον Σεπτέμβριο, Οκτώβριο του 2016, το ΔΝΤ έθεσε κάποιες απαιτήσεις στο τραπέζι. Οι απαιτήσεις αυτές ήταν για πρόσθετα μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογής το 2019, ύψους 4,5 δις ευρώ και έβαζε δύο συγκεκριμένα θέματα: Το πρώτο είχε να κάνει με το συνταξιοδοτικό, το δεύτερο είχε να κάνει με τη μείωση του αφορολογήτου. Από τη δική μας πλευρά είχαμε τοποθετηθεί με σαφήνεια ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος για πρόσθετα δημοσιονομικά μέτρα, καθώς η ελληνική οικονομία φαίνεται ότι υπεραποδίδει και πιάνουμε τους δημοσιονομικούς στόχους. Ωστόσο, επανήλθε εκ μέρους της Γερμανίας και της Ολλανδίας η πάγια θέση αυτών των δύο χωρών ότι δεν υπάρχει πρόγραμμα χωρίς το ΔΝΤ. Με λίγα λόγια, δηλαδή, δόθηκε ένα δικαίωμα βέτο στο ΔΝΤ».

«Δηλαδή ότι χωρίς το ΔΝΤ για τη Γερμανία και την Ολλανδία και τότε και για τη Φινλανδία, αλλά και για κάποιες άλλες χώρες, δεν υπάρχει πρόγραμμα. Καταφέραμε την 20η Φεβρουαρίου να πάρουμε ένα γενικό περίγραμμα συμφωνίας, το οποίο είχε μια υποχώρηση εκ μέρους της ελληνικής κυβέρνησης σε ό,τι αφορά το δημοσιονομικό μείγμα, δηλαδή έλεγε ότι πράγματι θα προχωρήσουμε σε αυτές τις αλλαγές, όποιες, εν πάση περιπτώσει, συμφωνηθούν σε τεχνικό επίπεδο στο φορολογικό και στο συνταξιοδοτικό. Ωστόσο, θα υπάρξουν και αντισταθμιστικά»

«Υπάρχει η εξής διαφωνία μεταξύ της Κομισιόν και της ελληνικής κυβέρνησης και του ΔΝΤ. Αυτό το οποίο λέμε εμείς είναι ότι το 2018 θα υπάρχει 3,5% πρωτογενές πλεόνασμα, τουλάχιστον και το ίδιο πράγμα θα συμβεί και το 2019. Το ΔΝΤ το αμφισβητεί αυτό και λέει ότι δεν θα καταφέρουμε να πιάσουμε τους στόχους, ούτε το 2018 ούτε το 2019. Γι` αυτόν ακριβώς τον λόγο έχει συμφωνηθεί ένας μηχανισμός, ο οποίος λέει: Εάν, βεβαίως, πιάσουμε το 2018 το 3,5% πρωτογενές πλεόνασμα θα εφαρμοστούν αντισταθμιστικά μέτρα, έτσι ώστε το 2019 να έχουμε μηδενικό δημοσιονομικό αποτέλεσμα. Εάν δεν το πιάσουμε, πράγμα το οποίο είναι πλήρως απίθανο, δηλαδή να δικαιωθεί το ΔΝΤ, τότε θα αναγκαστούμε να κάνουμε μια δημοσιονομική προσαρμογή χωρίς αντισταθμιστικά μέτρα. Πράγματα, λοιπόν, τα οποία έχουν να κάνουν με τις δημοσιονομικές προβλέψεις των Θεσμών και τα οποία είναι αρκετά δύσκολα να κατανοηθούν. Ενώ, λοιπόν, ήμασταν πάρα πολύ κοντά σε μια τεχνική συμφωνία την προηγούμενη Πέμπτη, τέθηκε ξαφνικά από έναν εκ των δανειστών το εξής ζήτημα: Ότι με βάση το περίγραμμα της συμφωνίας της 20ης Φεβρουαρίου δεν συμπίπτουν οι δημοσιονομικές προβλέψεις μεταξύ των Θεσμών. Και ο μοναδικός τρόπος για να προχωρήσει η διαπραγμάτευση είναι να συμπέσουν αυτές οι δημοσιονομικές προβλέψεις. Πράγμα το οποίο ήταν ήδη γνωστό από τις 20 Φλεβάρη και τέθηκε ξαφνικά στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης μια μέρα πριν οδηγηθούμε στην ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων. Αυτό, όπως καταλαβαίνετε, δημιουργεί από την μεριά της ελληνικής κυβέρνησης την εύλογη πεποίθηση ότι πιθανόν κάποιοι δεν θέλουν να προχωρήσουμε»

Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος αναφέρθηκε σε δηλώσεις Ευρωπαίων αξιωματούχων, οι οποίοι τονίζουν ότι για την καθυστέρηση της αξιολόγησης δεν ευθύνεται η ελληνική πλευρά:

«Αυτά, όμως, που συζητάμε εδώ, δεν τα λέω εγώ. Δεν τα λέει ο Πρωθυπουργός. Δεν τα λέει ο υπουργός Οικονομικών. Βγήκε προχθές, στην επίσημη ενημέρωση των πολιτικών συντακτών στις Βρυξέλλες, ο εκπρόσωπος της Κομισιόν και είπε ότι η αξιολόγηση δεν κλείνει επειδή υπάρχουν παράλογες απαιτήσεις πάνω στο τραπέζι. Ποιος έχει απαιτήσεις; Ο οφειλέτης ή ο δανειστής; Ο δανειστής έχει συνήθως απαιτήσεις. Επομένως, είναι σαφές ότι και η ίδια η Κομισιόν λέει πως την πρωταρχική ευθύνη, την κύρια ευθύνη, αν όχι την αποκλειστική ευθύνη για τη μη ολοκλήρωση της αξιολόγησης δεν την έχει η ελληνική κυβέρνηση, αλλά κάποιοι από τους δανειστές. Και μάλιστα –προσέξτε γιατί και αυτό έχει πάρα πολύ μεγάλη σημασία- έφτασαν, λοιπόν, σε σημείο ευρωβουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης, αλλά και του ΠΑΣΟΚ να κατηγορήσουν την Κομισιόν ότι δεν επιρρίπτει τις ευθύνες για τη μη ολοκλήρωση της αξιολόγησης στην ελληνική κυβέρνηση και να την κατηγορήσουν τελικά ότι η Κομισιόν παίζει το παιχνίδι του Έλληνα Πρωθυπουργού. Αυτά είναι υπερβολές στο εσωτερικό μιας πολιτικής συζήτησης η οποία έχει πλήρως παρεκτραπεί».

«Ζήτησαν κάποιοι από τους δανειστές, οι οποίοι σε ανύποπτο χρόνο –δεν χρειάζεται να λέμε ονόματα, λίγο πριν ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις για να μη θεωρηθεί ότι θέλουμε να πυροδοτήσουμε την κατάσταση- ότι δεν έχουν πρόβλημα να περιμένουν μέχρι τον Ιούνιο. Αυτό αποτελεί μια πάγια πρακτική, κυρίως του ΔΝΤ, δηλαδή να τραβάει την κατάσταση στα άκρα, έτσι ώστε να φέρνει τον αντισυμβαλλόμενό του σε μια πάρα πολύ δυσχερή θέση και να τον αναγκάζει να αποδεχθεί όλες τις παράλογες απαιτήσεις».

«Παράταση τέτοιου τύπου την οποία εσείς συζητάτε, μέχρι τον Σεπτέμβρη, δεν υπάρχει Εγώ σας λέω ότι πάρα πολύ σύντομα, εξ αιτίας και των πολιτικών πιέσεων που ασκούνται πλέον, όπως έγινε και στην α΄ αξιολόγηση. Ξέρετε ότι η α΄ αξιολόγηση έκλεισε τον Μάη, διότι υπήρξαν έντονες πολιτικές πιέσεις προς εκείνους οι οποίοι και τότε ήθελαν να καθυστερήσουν την αξιολόγηση.

«Εάν ακούσετε προσεκτικά τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού το μεσημέρι, αυτό το οποίο λέει είναι το εξής: Έχω την πεποίθηση ότι θα καταφέρουμε αύριο στο Eurogroup. Ωστόσο, εάν κάποιοι επαναλάβουν τα σενάρια της προηγούμενης εβδομάδας και τελευταία στιγμή, πριν βρεθεί η συμφωνία, ανακαλύψουν ένα νέο διαδικαστικό κώλυμα ή ένα νέο πρόσχημα για να υπάρξουν καθυστερήσεις, τότε εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτε περισσότερο πάρα να ανεβάσω τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης στο υψηλότερο επίπεδο».

Αναφερόμενος στην αποστροφή του Πρωθυπουργού κατά την προσέλευσή του στο δείπνο του ΣΕΤΕ, ο κ. Τζανακόπουλος σημείωσε πως:

Ο πρωθυπουργός είπε: «Δεν θα χρειαστεί Σύνοδος», θέλοντας να δώσει ένα μήνυμα ότι και η ελληνική πλευρά και οι εταίροι βρίσκονται σε μία πορεία συγκλίσεων. Ωστόσο, κανένας με βάση τα δεδομένα των προηγούμενων εβδομάδων, δεν μπορεί να αποκλείσει ότι τελευταία στιγμή δεν θα υπάρξει πάλι κάποιο κώλυμα, το οποίο θα εξυπηρετεί ένα συγκεκριμένο πολιτικό σχέδιο κάποιου.

Για το επίδομα στους συνταξιούχους και το γεγονός ότι το έλαβαν και κάποια μέλη του κοινοβουλίου τόνισε ότι:

Το επίδομα αυτό το πήραν ενάμιση εκατομμύριο άνθρωποι. Εάν θεωρείτε εσείς ότι για ενάμιση εκατομμύριο ανθρώπους ο στόχος ήταν να δημιουργήσουμε εντυπώσεις, δεν μπορώ να σας πω κάτι άλλο.

«Θέλω να σας εξηγήσω ότι υπήρχε ένας χρονικός περιορισμός, διότι έπρεπε να προλάβουμε το γύρισμα του έτους. Διότι εάν δεν προλαβαίναμε το γύρισμα του έτους, η δαπάνη θα εγγραφόταν στο 2017. Αυτό είναι το ζήτημα. Και καταφέραμε να πάρουμε αυτή την πρωτοβουλία λίγες ημέρες πριν κλείσει το έτος, διότι τότε ήρθαν τα τελικά προσωρινά στοιχεία για το πρωτογενές πλεόνασμα.

Απαντώντας σε αναφορές και δεσμεύσεις για το «παράλληλο πρόγραμμα», ο κ. Τζανακόπουλος τόνισε:

«Δεν είναι παράλληλο πρόγραμμα το γεγονός ότι 2,5 εκατομμύρια ανασφάλιστοι έχουν δικαίωμα πρόσβασης στα νοσοκομεία; Και επίσης τις οφειλές τους δεν τις ψάχνει η εφορία, αλλά τις πληρώνει ο κρατικός προϋπολογισμός; Δεν είναι παράλληλο πρόγραμμα το γεγονός ότι έχουν στηριχθεί εκατοντάδες χιλιάδες σχολικά γεύματα; Δεν είναι παράλληλο πρόγραμμα το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να κάνουμε μια σειρά από προγράμματα για την καταπολέμηση της ανθρωπιστικής κρίσης;

Αναφερόμενος στην αγορά εργασίας και τις προσπάθειες της κυβέρνησης για την επαναφορά των συλλογικών διαπραγματεύσεων ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σημείωσε πως:

Δίνει αυτή η κυβέρνηση ή δεν δίνει μια μάχη για την αποκατάσταση των συλλογικών διαπραγματεύσεων, ώστε να ανατρέψει μια κατάσταση η οποία δημιουργήθηκε από το 2012 μέχρι το 2015;

«Το 2012 ο μέσος όρος της μερικής απασχόλησης ήταν στο 38%. Όταν παρέδωσε η ΝΔ ήταν στο 60% η μερική απασχόληση. Το καταλαβαίνετε αυτό; Ποιος το επέβαλε αυτό; Το επέβαλε η προηγούμενη κυβέρνηση αποδιαρθρώνοντας πλήρως το σύστημα ρύθμισης της αγοράς εργασίας. Και σας λέω ότι τον Μάρτη του 2017 είναι η πρώτη φορά που οι θέσεις μερικής απασχόλησης είναι λιγότερες από τις θέσεις πλήρους απασχόλησης. Χθες, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της ΕΡΓΑΝΗΣ και είναι 51%-49%. Δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να πανηγυρίσω, δεν μπορώ σε καμία να θριαμβολογήσω. Όμως, σε μία απόλυτη ισοπέδωση και σε μία απόλυτη καταστροφολογία δεν μπορώ, επίσης, να συναινέσω. Λέω ότι εδώ γίνεται μια τεράστια προσπάθεια εκ μέρους της ελληνικής κυβέρνησης για την επαναρύθμιση μιας διαλυμένης αγοράς εργασίας.

«Δίνουμε μια πάρα πολύ μεγάλη μάχη για την αποκατάσταση των συλλογικών διαπραγματεύσεων και τη ρύθμιση της αγοράς εργασίας. Στην οποία μάχη, κύριε Παπαδάκη, είμαστε μόνοι μας. Απέναντι το ΠΑΣΟΚ, απέναντι η αξιωματική αντιπολίτευση».

«Γίνεται μια τεράστια προσπάθεια για την επαναρύθμιση της αγοράς εργασίας. Κανένας δεν αρνείται ότι η κατάσταση έχει εξαιρετικά μεγάλες δυσκολίες και για την κοινωνία και για τις επιχειρήσεις και για το σύνολο της ελληνικής οικονομίας, που αυτή τη στιγμή βιώνει μια κατάσταση αβεβαιότητας η οποία, ωστόσο, δεν οφείλεται στην ελληνική κυβέρνηση.

Απαντώντας για τη δράση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων και τις κατασχέσεις για οφειλές ο κ. Τζανακόπουλος τόνισε πως:

Υπάρχουν στον νόμο συγκεκριμένες προβλέψεις, οι οποίες, ατελώς βέβαια, προστατεύουν ανθρώπους με χαμηλά εισοδήματα. Σε ό,τι αφορά τώρα την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, πρέπει να σας πω ότι ήταν μια από τις βασικές απαιτήσεις της τρόικας, ήδη πριν ο ΣΥΡΙΖΑ έρθει στην εξουσία το 2015, η ανεξαρτητοποίηση της υπηρεσίας Δημοσίων Εσόδων. Διότι έλεγαν οι δανειστές μας ότι πρόκειται για μια πλήρως διεφθαρμένη υπηρεσία, η οποία υπακούει σε πολιτικές εντολές και δεν κάνει τη δουλειά της με τον τρόπο που θα έπρεπε. Και ξεκίνησε η διαδικασία ανεξαρτητοποίησης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων στα πρότυπα των αντίστοιχων υπηρεσιών της Ευρώπης. Από εκεί και πέρα, η Ανεξάρτητη πια Αρχή Δημοσίων Εσόδων αυτό το οποίο κάνει είναι να εφαρμόζει το νόμο».

«Αυτό το οποίο μπορούμε να κάνουμε ως κυβέρνηση είναι να καθορίζουμε τις γενικές αρχές, οι οποίες θα ισχύουν για όλους. Υπάρχουν πάρα πολύ μεγάλες πιέσεις εκ μέρους των δανειστών, κυρίως του ΔΝΤ, αλλά και της Κομισιόν, για διαρκή αυστηροποίηση των ρυθμίσεων που σχετίζονται με οφειλές προς το ελληνικό Δημόσιο».

Για τις διαπραγματεύσεις σχετικά με τα «αντίμετρα» για τη συμφωνία μηδενικού δημοσιονομικού αντίκτυπου ο κ. Τζανακόπουλος τόνισε.

«Από τη δική μου πλευρά, δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω σχόλια για επιμέρους ζητήματα της διαπραγμάτευσης. Αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι η συμφωνία του Φλεβάρη, η οποία αποτελεί το βασικό περίγραμμα εντός του οποίου γίνονται αυτή τη στιγμή οι διαπραγματεύσεις, έχει να κάνει με 1% αρνητικά και 1% θετικά μέτρα για το 2019 και 1% αρνητικά και 1% θετικά για το 2020. Το ποια θα είναι αυτά, θα ανακοινωθεί επισήμως, όταν υπάρξει τελική συμφωνία.

«Το δεύτερο πράγμα το οποίο οφείλω να σας πω, είναι ότι, επίσης, στα θετικά μέτρα θα έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε επίσημες ανακοινώσεις όταν κλείσει το πακέτο της συμφωνίας. Επειδή έχουμε μια διαπραγμάτευση εν εξελίξει, εσείς βεβαίως είστε δημοσιογράφοι και μπορείτε να έχετε τις πηγές σας, εγώ, όμως, δεν μπορώ να κάνω σχόλια»

«Αυτό το οποίο έχω πει πάρα πολλές φορές είναι ότι θα πρέπει να συγκρίνουμε την κατάσταση με αυτό το οποίο θα συνέβαινε. Και μπορώ με βεβαιότητα να σας πω ότι εάν δεν είχε υπάρξει η πολιτική αλλαγή του 2015, πολλά πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα για τη μεγάλη κοινωνική πλειοψηφία. 2,5 εκατομμύρια ανασφάλιστοι δεν θα είχαν πρόσβαση στα δημόσια νοσοκομεία, δεν θα υπήρχε πρόγραμμα καταπολέμησης της ανθρωπιστικής κρίσης. Θα είχε καταργηθεί πλήρως η προστασία της πρώτης κατοικίας. Θα είχε επιβληθεί η ρήτρα μηδενικού ελλείμματος στις συντάξεις.

Ερωτηθείς για τις πολιτικές πρωτοβουλίες του κ. Μητσοτάκη και τις επαφές με άλλους πολιτικούς αρχηγούς της αντιπολίτευσης, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος τόνισε:

«Από τη δική μου πλευρά κανένα χαρακτήρα συνωμοσίας δεν έχω δώσει. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ βρίσκονται σε μια στρατηγική συμπόρευση εδώ και πάρα πολύ καιρό. Και νομίζω ότι καλώς κάνουν και συναντώνται, καλώς κάνουν και παρουσιάζουν την πολιτική του πλατφόρμα ο καθένας στον ελληνικό λαό, έτσι ώστε ο ελληνικός λαός να μπορέσει να κρίνει. Δηλαδή, η πολιτική πλατφόρμα της ΝΔ, το πολιτικό της σχέδιο είναι ένα σχέδιο σοκ και δέους, το οποίο καλώς κάνει και το παρουσιάζει στον ελληνικό λαό».

Για τη συζήτηση σχετικά με την έξαρση της εγκληματικότητας και το νόμο Παρασκευόπουλου ο κ. Τζανακόπουλος σημείωσε πως:

«Θα σας απαντήσω γι` αυτό πάρα πολύ σύντομα και δεν θα κάνω περισσότερα σχόλια. Τέτοιοι νόμοι περί αποσυμφόρησης των φυλακών ψηφίζονται στην Ελλάδα από το 1917. Ο πρώτος νόμος ήταν ο 811 του 1917. Είναι μια πάγια πρακτική για την αποσυμφόρηση των φυλακών είτε εφάπαξ εφαρμοζόμενες είτε με πάγιες διατάξεις για μείωση της ποινής».

«Εγώ αυτό το οποίο πρέπει να σας πω, είναι ότι η κατάσταση στις ελληνικές φυλακές πριν από τον νόμο Παρασκευόπουλου είχε οδηγήσει σε αλλεπάλληλες καταδίκες της ελληνικής Πολιτείας από τα ευρωπαϊκά δικαστήρια και ήμασταν αναγκασμένοι ως κυβέρνηση να πάρουμε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες».

«Ο Πρωθυπουργός σε μια μεγάλη συζήτηση στην Ελληνική Βουλή, πριν από κάποιο διάστημα, μετά από πρωτοβουλία μάλιστα του κ. Μητσοτάκη, παρουσίασε τα στατιστικά στοιχεία για το 2016, πέρα από την περιπτωσιολογία και πέρα από την εκτυφλωτική προφάνεια των γεγονότων. Και αυτό το οποίο αποδεικνύεται από τα στατιστικά στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας είναι ότι και η Αστυνομία έχει γίνει πολύ πιο αποτελεσματική σε ό,τι αφορά την εξάρθρωση μεγάλων εγκληματικών οργανώσεων.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)