to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

19:01 | 10.10.2015

Πολιτική

Ν. Φίλης: Την άνοιξη οι αλλαγές στην Παιδεία, πρώτα εθνικός διάλογος

Συνέντευξη στο Βήμα της Κυριακής


Διάλογο ξεκινά το υπουργείο Παιδείας με χρονικό ορίζοντα την Άνοιξη του 2016. Όπως αναφέρει στο Βήμα της Κυριακής ο Νίκος Φίλης, άμεσα ξεκινά η σύνταξη δύο νομοσχεδίων, το πρώτο για την πρόσθετη διδακτική στήριξη στα σχολεία και το δεύτερο για την ειδική αγωγή.

Σε όλα αυτά θα ζητήσει τη γνώμη παλαιών υπουργών, τους οποίους θα καλέσει στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Για την αξιολόγηση, ο υπουργός σημειώνει ότι τάσσεται σαφώς υπέρ, αλλά εφόσον αυτή δεν θα έχει χαρακτήρα «τιμωρίας» για τους εκπαιδευτικούς.

Για το θέμα του ΦΠΑ 23% στην ιδιωτική εκπαίδευση, επαναλαμβάνει ότι η κυβερνητική πρόθεση είναι να καταργηθεί πλήρως, ωστόσο, κατά τη γνώμη του, είναι άλλο ο ΦΠΑ στα ιδιωτικά και άλλο στα φροντιστήρια που καλύπτουν τις ανεπάρκειες της δημόσιας παιδείας.

Σχετικά με το θόρυβο που δημιουργήθηκε με το μάθημα των Θρησκευτικών, τονίζει: «Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής μελετά τρόπους αναμόρφωσης του μαθήματος προκειμένου να γίνει μάθημα θρησκειολογίας και του φαινομένου του Θείου με ιδιαίτερη έμφαση στην Ορθοδοξία. Το σχολείο είναι αναγκασμένο να σέβεται την ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης των πολιτών.»

Τέλος, αναφερόμενος στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου με την οποία ουσιαστικά ξεκίνησε τη θητεία του, σχολιάζει: «Δεν θέλουμε να κυβερνάμε με ΠΝΠ, αλλά είμαστε αναγκασμένοι να παίρνουμε επείγουσες αποφάσεις, καθώς μάλιστα δεν είμαστε συνέχεια του προηγούμενου συστήματος διακυβέρνησης αλλά αντιπροσωπεύουμε μια νέα πολιτική δυναμική.»

Για το θέμα των ΑΕΙ, διαβεβαιώνει ότι το νομοσχέδιο θα εμπλουτιστεί με βάση το διάλογο που θα προηγηθεί.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)