to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

9:10 | 18.05.2015

Κοινωνία

Εκδήλωση της Ανοιχτής Πόλης: «Σχολεία ανοιχτά στην κοινότητα»

Εκδήλωση που διοργανώνει η Oμάδα Παιδείας της Ανοιχτής Πόλης σήμερα Δευτέρα, 18 Μαΐου


Έχει αρμοδιότητες και ρόλο η τοπική αυτοδιοίκηση στα θέματα της εκπαίδευσης; Μπορεί να γίνει ο καταλύτης για μια διαφορετική σχέση του σχολείου με την τοπική κοινωνία; Ποιες συγκεκριμένες πρωτοβουλίες θα μπορούσε να αναλάβει με στόχο ένα σχολείο ανοιχτό σε κάθε αξιόλογη πηγή μόρφωσης και επωφελούς δραστηριότητας που διαθέτει η τοπική κοινωνία; Πόσο είναι εφικτό, τελικά, τα καταστούν τα σχολεία κυψέλες παιδείας και πολιτισμού στην περιοχή τους;

Αυτά και άλλα παρεμφερή ερωτήματα θα βρεθούν στο επίκεντρο της εκδήλωσης που διοργανώνει η Oμάδα Παιδείας της Ανοιχτής Πόλης, με θέμα «Σχολεία ανοιχτά στην κοινότητα», σήμερα Δευτέρα, 18 Μαΐου 2015 και ώρα 6:00 μ.μ. στο Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων (Ευελπίδων 18).

Εναύσματα για τη σχετική συζήτηση θα δώσουν με τις ομιλίες τους οι:
Βένιος Αγγελόπουλος, πανεπιστημιακός, Μπάμπης Μπαλτάς, δάσκαλος (ομάδα "Σκασιαρχείο"), Στέλλα Πρωτονοταρίου, τ. διευθύντρια του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών και Παύλος Χαραμής, πρόεδρος του Κέντρου Μελετών και Τεκμηρίωσης (ΚΕΜΕΤΕ) της ΟΛΜΕ.

Σε μια εποχή που τα παιδιά κατακλύζονται από πρότυπα βίαιης και αντικοινωνικής συμπεριφοράς, σε συνθήκες οικονομικής και πολιτισμικής ασφυξίας, που η μόνη επιλογή που κάποιοι θέλουν να δώσουν τη νέα γενιά είναι η εμπορευματοποιημένη  διασκέδαση και τα καταναλωτικά πρότυπα, εμείς επιμένουμε πως το σχολείο μπορεί να λειτουργήσει ως τόπος ουσιαστικής συνάντησης της σχολικής κοινότητας, ως χώρος πολυδιάστατης πολιτισμικής δημιουργίας, αλλά και κυψέλη ζωής και πολιτισμού για την ίδια την τοπική κοινωνία.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)