Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η κατανάλωση ψωμιού στους φούρνους υποχωρεί κατά περίπου 5%-6% ενώ ανάλογη κάμψη παρατηρείται στις πωλήσεις αρτοσκευασμάτων (αφορά μεταξύ άλλων στο ψωμί του τοστ, τις μπαγκέτες, τα κριτσίνια κ.ά.) στα ράφια των οργανωμένων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
Είναι πλέον εμφανές πως τα νοικοκυριά μετά τις περικοπές που έχουν υποστεί τα εισοδήματά τους αλλά και την αύξηση της άμεσης φορολογίας περικόπτουν από παντού, ακόμη και όταν πρόκειται για είδη πρώτης ανάγκης όπως τα αρτοσκευάσματα. Φαινόμενο, το οποίο προβλέπεται να πάρει μεγαλύτερες διαστάσεις εάν δεν σταματήσουν οι περικοπές στα εισοδήματα των καταναλωτών και η επιβολή νέων φορολογικών μέτρων.
Πηγή: Ημερησία