-
-
Ν. Σιδέρης: Οι… πριγκίπισσες και τα… βασιλόπουλα της μονταζιέρας σε μια ενορχηστρωμένη επίθεση
02.06.2016 | 9:40
Για δόλια και στοχευμένη επίθεση από την ίδια μονταζιέρα στο πόρισμα της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, μίλησε στο Κόκκινο και στις Αλεξάνδρα Χριστακάκη και Τζούλυ Τσίγκα ο ψυχίατρος Νίκος Σιδέρης, επικεφαλής της υποεπιτροπής για την ψυχολογική διάσταση της εκπαιδευτικής εμπειρίας. -
Δεν θα ισχύσουν την ερχόμενη χρονιά οι όποιες αλλαγές στην εκπαίδευση, σύμφωνα με τον Αντ. Λιάκο
31.05.2016 | 16:11
Δεν θα ισχύσουν από του χρόνου, όποιες από τις προτάσεις της Επιτροπής Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου εφαρμοστούν από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Επιτροπής, Αντώνη Λιάκο. -
Τα τελικά πορίσματα του εθνικού και κοινωνικού διαλόγου για την παιδεία
30.05.2016 | 13:30
Διαβάστε αναλυτικά τα πορίσματα του διαλόγου για την Παιδεία -
Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Οι προτάσεις της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων
27.05.2016 | 9:27
Το εκατοντασέλιδο κείμενο που φέρει τον τίτλο «Διαπιστώσεις, προτάσεις και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης» αποτελεί το προϊόν των καρποφόρων εργασιών και του ουσιαστικού διαλόγου που έλαβε χώρα στο πλαίσιο του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία από την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, μαζί με την Επιτροπή Διαλόγου και το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας. -
Ν. Φίλης: Επιτυχής ο διάλογος για την Παιδεία
24.05.2016 | 14:16
«Επιτυχή», χαρακτήρισε το διάλογο για την Παιδεία ο Νίκος Φίλης, υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του στη συζήτηση επί του πορίσματος των εργασιών της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, στο πλαίσιο του διαλόγου. «Ξέρουμε ότι είναι δύσκολη η συναίνεση στα εκπαιδευτικά θέματα», προσέθεσε ο υπουργός, «αλλά την αναζητούμε». -
Οι προτάσεις για τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις την Τρίτη 24/5 στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής
20.05.2016 | 12:33
Έως την ερχόμενη Τρίτη (24 Μαΐου), έχουν περιθώριο οι βουλευτές της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων για να μελετήσουν το εκατοντασέλιδο κείμενο-απόσταγμα των προτάσεων που διατυπώθηκαν κατά τη διάρκεια των εργασιών της Επιτροπής, με θέμα τον εθνικό διάλογο για την Παιδεία, καθώς αναβλήθηκε η σχετική συζήτηση,χθες (Πέμπτη). -
Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Οι προτάσεις της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων
18.05.2016 | 21:14
Το εκατοντασέλιδο κείμενο που φέρει τον τίτλο «Διαπιστώσεις, προτάσεις και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης» αποτελεί το προϊόν των καρποφόρων εργασιών και του ουσιαστικού διαλόγου που έλαβε χώρα στο πλαίσιο του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία από την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, μαζί με την Επιτροπή Διαλόγου και το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας. -
Εκδήλωση για την Παιδεία την Πέμπτη 21/4
17.04.2016 | 15:50
Πέμπτη 21 Απριλίου 2016 ώρα 19.00 -
Ο Εθνικός Διάλογος για την πρώιμη παρέμβαση σε μαθησιακά προβλήματα
08.04.2016 | 12:20
Ημερίδα προβληματισμού για την πρώιμη παρέμβαση σε μαθησιακά προβλήματα, στο πλαίσιο του Εθνικού Διαλόγου,η οποία θα πραγμαυοποιηθεί το Σάββατο παρουσία του υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη. -
Εθνικός διάλογος για την Παιδεία: Εισαγωγικές εξετάσεις, αλληλεγγύη και αλληλοσεβασμός
28.03.2016 | 19:45
Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείο η δεύτερη συνάντηση των «Ημερών Προβληματισμού» που οργανώνεται στο πλαίσιο του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία. Προσκεκλημένη ήταν η Alison Cashin, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο του Harvard, η οποία πραγματοποίησε διάλεξη με τίτλο: Turning the Tide: Inspiring Concern for Others and the Common Good Through College Admissions. -
Υπουργείο Παιδείας: Γόνιμη συζήτηση στον Εθνικό Διάλογο με διακεκριμένους προσκεκλημένους
23.03.2016 | 20:22
Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείο Παιδείας εκδήλωση του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου στο πλαίσιο των «Ημερών Προβληματισμού» με προσκεκλημένους ομιλητές τους καθηγητές Μαίρη Καλαντζή, Bill Cope και Maria de Lurdes Rodrigues. Στόχος της εκδήλωσης ήταν να συζητηθούν ιδιαίτερες πλευρές της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης μέσα από τη διεθνή εμπειρία και τις αλλαγές που αλλάζουν εκ βάθρων την εκπαιδευτική διαδικασία.