Συγκεκριμένα, «έκλεψε» το διαφημιστικό γραφιστικό επώνυμης τσάντας, προϊόν της δημιουργικότητας του γνωστού γραφίστα Shepard Fairey που έγινε διάσημος για την αφίσα της προεκλογικής καμπάνιας του Μπ. Ομπάμα με το σλόγκαν «hope»:
Η εν λόγω αφίσα, φιλοξενήθηκε, μεταξύ άλλων, και σε δημοσίευμα των NYTimes με τίτλο: «καταναλωτές όλου του κόσμου ενωθείτε» (το 2009). Ειρωνεία της τύχης: Αναζητώντας το εν λόγω άρθρο, πέσαμε σε διαφήμιση του Ποταμιού (μέσω της google) λίγο πάνω από την πρωτότυπη αφίσα!
Δείτε ΕΔΩ τις διαφημιστικές αφίσες της συλλογής η οποία «ενέπνευσε» τον Στ. Θεοδωράκη.
Η γνωστή αφίσα της προεκλογικής καμπάνιας Ομπάμα το 2008: