Λίγο νωρίτερα οι μαθητές αξιοποίησαν με τον καλύτερο τρόπο την παρουσία τους στην εκπομπή απευθύνοντας ερωτήσεις και αιτήματα στον υφ. Παιδείας και στο τηλεοπτικό πάνελ. «Κάντε κάτι για τις περιορισμένες επιλογές που έχουμε κάντε κάτι» ήταν το αίτημα προς τον υφ. Παιδείας Αλ. Δερμετζόπουλο. Ενώ τα δύο νέα παιδιά απηύθυναν κάλεσμα προς τους συμμαθητές τους, από την εκπομπή του Γ. Πρετεντέρη για τη συνέχιση του αγώνα τους μέχρι την τελική νίκη. «Προχωράμε με γενικές συνελεύσεις, μαζικές κινητοποιήσεις και φτάνουμε μέχρι το τέλος. Το μήνυμα έχει δοθεί στη μαθητική κοινωνία και έχουμε φτάσει στο όριο της ανατροπής. Το τέλος είναι η δικαίωση των μαθητικών αιτημάτων.»

Για διαστρέβλωση των αιτημάτων της ΟΛΜΕ κατήγγειλε ο Θέμης Κοτσιφάκης τον υφυπουργό Παιδείας καθώς ο κ. Δερμετζόπουλος ισχυρίστηκε ότι οι καθηγητές θέλουν να παίρνανε όλοι με 5. Ο Θέμης Κοτσιφάκης υποστήριξε ότι ο βασικός στόχος του νέου Λυκείου είναι «το 30% να φύγει από τα Λύκεια και να πάει στις σχολές κατάρτισης και μαθητείας. Μετά το Γυμνάσιο ξεχάστε το σχολείο, πρόσθεσε χαρακτηριστικά.  Σύστημα επαγγελματικής εκπαίδευσης και όχι κατάρτισης, προτείνει η ΟΛΜΕ για να γίνει στόχος της ευθύβολης ειρωνείας που συχνά χρησιμοποιεί ο ακραία προκλητικός αλλά πολιτικά αποδεκτός κατά την κυβέρνηση, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπός της, Αδ. Γεωργιάδης «Θα σε καλέσουμε εσένα να τα φτιάξεις».

Ο γραφικός πλέον κ. Γεωργιάδης κατέκτησε και πάλι τον περισσότερο τηλεοπτικό χρόνο (που τόσο αγαπά και στερείται τελευταία) με την άπλετη υποστήριξη του κ. Γ. Πρετεντέρη, που δεν τον διέκοψε ούτε μία φορά, σε πλήρη αντίθεση με τις διαρκείς διακοπές στον πρόεδρο της ΟΛΜΕ, Θέμη Κοτσιφάκη. Το ίδιο συνέβη και εις βάρος του πρύτανη του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, κ. Γιάννη Μυλόπουλου, όπου προσπάθησε να τοποθετηθεί αλλά η σοβαρή δημοσιογραφία έδωσε σχεδόν αμέσως το λόγο προς χάριν της συζήτησης στον πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών, Θ.  Φορτσάκη και τον κ. Αδ. Γεωργιάδη ώστε να επιχειρηματολογήσουν υπέρ των ιδιωτικών.  

Ο πρύτανης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης έγινε δέκτης προσωπικών επιθέσεων και στοχεύσεων από τις οποίες βρίθει ο λόγος του κ. Αδ. Γεωργιάδη. Τουλάχιστον, πρόλαβε να πει ότι δεν γίνεται αποδεκτή «καμία συζήτηση ούτε για δίδακτρα, ούτε για Ιδιωτικά Πανεπιστήμια» καθώς σκόπιμα και τεχνητά μεθοδεύτηκε η απαξίωση του Δημόσιου Πανεπιστημίου ώστε να δημιουργηθεί η ανάγκη για τα ιδιωτικά. Μέσο που χρησιμοποίησαν οι κυβερνήσεις για να γίνει αυτό είναι η υποχρηματοδότηση, που έφτασε το 70% με αποτέλεσμα να καταρρεύσουν τα Πανεπιστήμια καθώς παράλληλα αυξήθηκε ο αριθμός των φοιτητών.

Βέβαια τον κ. Γεωργιάδη πολύ λίγο φαίνεται να τον αφορά η ποιότητα των Δημόσιων Πανεπιστημίων το μόνο που τον ενοχλεί είναι τα αναρχικά στοιχεία που διαρκώς ανακαλύπτει σε αυτό.