to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

11:11 | 14.09.2016

Οικονομία

Ικανοποίηση στην κυβέρνηση από τις επαφές με την αντιπροσωπεία της κινέζικης εταιρείας Alibaba

Τη βεβαιότητά του ότι «η συνεργασία των ελληνικών επιχειρήσεων με την Alibaba, όπως και με άλλες παρόμοιες ηλεκτρονικές πλατφόρμες, θα συμβάλει σημαντικά στην αύξηση των εξαγωγών μας προς την κινεζική αγορά και θα ενισχύσει τον τουριστικό ρεύμα προς την Ελλάδα», εκφράζει ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Μάρδας σε δήλωσή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, συνοψίζοντας το κλίμα των συνομιλιών που είχαν κυβερνητικοί αξιωματούχοι και επιχειρηματίες με αντιπροσωπεία της κινέζικης εταιρείας.


Ο κ. Μάρδας, που νωρίτερα σήμερα απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό σε εκδήλωση –σε γνωστό ξενοδοχείο της Αθήνας– όπου παρουσιάστηκαν οι δυνατότητες συνεργασίας με την εν Alibaba, σημειώνει την ικανοποίησή του για τις συνομιλίες με την κινέζικη εταιρεία που εντάσσονται στο πλαίσιο των αποφάσεων που ελήφθησαν κατά την επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στην Κίνα.

Ο υφυπουργός Εξωτερικών αναφέρει ότι «σε συνέχεια της πρόσφατης επίσκεψης του πρωθυπουργού κ. Α. Τσίπρα στην Κίνα τον Ιούλιο και της συνάντησής του με τον πρόεδρο του κινεζικού ομίλου διαδικτυακών πωλήσεων Alibaba, κ. Τζακ Μα, συναντηθήκαμε χθες στο υπουργείο Εξωτερικών με ανώτατα στελέχη του κινεζικού ομίλου Alibaba και συζητήσαμε τις δυνατότητες και τις προοπτικές συνεργασίας». Κατά τη συνάντηση, προσθέτει, «εκφράσαμε το ενδιαφέρον μας για την προώθηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων μέσω της πλατφόρμας της Alibaba, όπως επίσης και την προβολή της Ελλάδας ως ταξιδιωτικού προορισμού για τους Κινέζους τουρίστες. Πιστεύουμε ότι η συνεργασία των ελληνικών επιχειρήσεων με την Alibaba, όπως και με άλλες παρόμοιες ηλεκτρονικές πλατφόρμες, θα συμβάλει σημαντικά στην αύξηση των εξαγωγών μας προς την κινεζική αγορά και θα ενισχύσει τον τουριστικό ρεύμα προς την Ελλάδα».


Τις εξαγωγικές ευκαιρίες μέσω Alibaba παρουσιάζει σε Έλληνες επιχειρηματίες ανώτερο στέλεχός της

Περί τα 40 εκατομμύρια δέματα πουλά στην κινεζική αγορά η Alibaba καθημερινά, την ίδια στιγμή που η Αmazon διακινεί 6 - 7 εκατομμύρια, επεσήμανε, μεταξύ άλλων, η κυρία Χρ.Φοντάνα (Christina Fontana), senior manager business development της εταιρίας Alibaba, από το βήμα ειδικής εκδήλωσης που διοργανώνει σήμερα το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας, σε κεντρικό αθηναϊκό ξενοδοχείο, για την διεθνή διαδικτυακή πλατφόρμα Alibaba.

Η κα. Φοντάνα, παρουσιάζοντας την πλατφόρμα Tmall Global, επεσήμανε ότι πρόκειται για μία από τις 35 πλατφόρμες της Alibaba, που αφορά εξαγωγές προϊόντων b2c στην Κίνα, είπε ότι ήδη 13 ελληνικές εταιρείες δραστηριοποιούνται μέσω της πλατφόρμας (Follie Follie κα) και τόνισε πώς η εμπορική διείσδυση στη κινεζική αγορά δεν είναι μία εύκολη υπόθεση.

Απαιτούνται σχέδιο, στόχοι και κατανόηση της κινεζικής κουλτούρας, για να έχει μία επιχείρηση καλά αποτελέσματα.

Η πλατφόρμα δίνει την ευκαιρία για αρχική είσοδο στη κινεζική αγορά χωρίς φυσική παρουσία, προκειμένου η εταιρεία να μπορέσει να αποκτήσει τα δεδομένα ώστε να μπορέσει μετά από 2 -3 χρόνια να αποκτήσει την απαιτούμενη υποδομή στο κινεζικό έδαφος.

Το κόστος για την τοποθέτηση στην πύλη της Tmall ξεκινά από 5.000 δολ. και φτάνει ως και 10.000 δολ., ανάλογα με το είδος του προϊόντος, ενώ υπάρχει η υποχρέωση της καταβολής προμήθειας επί των πωλήσεων που κυμαίνεται από 1% ως 5% και επιπλέον 1% για το διασυνοριακό εμπόριο.

Αναφερόμενη στα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας η κυρία Φοντάνα είπε ακόμη ότι παρέχει στον Έλληνα συνεργάτη την παρουσίασης στατιστικών στοιχείων σε πραγματικό χρόνο, όπως επί παραδείγματι δημογραφικά στοιχεία, η ηλικιακή διάρθρωση των καταναλωτών και από ποιές περιοχές προέρχονται.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)